Ti pogoji sodelovanja za mobilno aplikacijo Mlinar (»pogoji sodelovanja«) urejajo sodelovanje v programu zvestobe Minar Loyalty. Storitev zagotavija Mlinar S d.o.o. Cesta na Brdo 85, 1000 Ljubljana, OIB: 6192076000 (v nadaljevanju »Mlinar« ali »mi«).

Izpolnjevanje pogojev in sodelovanje

Program zvestobe Mlinar Loyalty je na voljo izključno prek mobilne aplikacije Mlinar. Da bi uporabnik lahko sodeloval v programu zvestobe Mlinar Loyalty, mora biti registriran uporabnik aplikacije Mlinar (v nadaljevanju »uporabnik« ali »uporabniki«). Vsi registrirani uporabniki aplikacije Mlinar sodelujejo hkrati tudi v programu zvestobe Mlinar Loyalty.

Prepaid

1. Uporabnik lahko na prodajnem mestu Mlinar v gotovini ali bančni kartici (debetni/kreditni) vplača določen znesek v korist uporabniškega računa, s katerim je povezana digitalna kartica zvestobe.

2. Z izvedbo plačila je uporabnik upravičen do bonusa v denarnem znesku v skladu s tabelo:

VPLAČANI ZNESEK DODATNO
(odstotek na vplačani znesek)
13,27 EUR 5%
26,55 EUR 7.5%
39.83 EUR 8.33%
66,37 EUR 10%
132,73 EUR 13.5%
265,45 EUR 15%

Pred gotovinskim ali kartičnim vplačilom je potrebno skenirati črtno kodo digitalne kartice zvestobe v aplikaciji Mlinar na napravi ob blagajni. Delavec v Mlinarju preko blagajne evidentira vplačana denarna/kartična sredstva na uporabnikovem računu (v nadaljnjem besedilu: prepaid znesek) in uporabniku aplikacije Mlinar izstavi račun.

3. Prepaid zneska ni mogoče unovčiti, tj. Mlinar ne bo vrnil prepaid zneska v gotovini ali na račun bančne kartice, temveč se prepaid znesek lahko porabi izključno za nakup izdelkov na prodajnih mestih Mlinar.

4. Prepaid znesek z enega računa lahko uporabi več oseb z dodajanjem prek aplikacije Mlinar

Zbiranje točk

Udeleženci programa zvestobe Mlinar Loyalty lahko zbirajo točke, ki jih lahko uporabijo za različne ugodnosti v trgovinah Mlinar (npr. brezplačni izdelki, popusti na nakupe). V okviru programa zvestobe Mlinar Loyalty obstajajo 4 načini zbiranja točk zvestobe: nakup, prepaid, referral koda in druge ugodnosti.

Nakup

Z vsakim nakupom v trgovinah Mlinar imajo uporabniki možnost zbiranja točk zvestobe po stopnji 10 točk za porabljenih 0,13 evra.

Za uspešno zbiranje točk zvestobe z nakupom v sklopu programa Mlinar Loyalty morajo biti izpolnjeni naslednji pogoji:

  1. Nakup mora biti realiziran v eni od trgovin Mlinar na območju Republike Slovenije.
  2. Nakup mora biti opravljen v trgovini oziroma na blagajni. Nakupi, opravljeni prek dostave, so izključeni iz sodelovanja v programu zvestobe.
  3. Črtno kodo digitalne kartice zvestobe v aplikaciji Mlinar je treba skenirati na napravi ob blagajni pred plačilom. V primeru, da kode ni mogoče skenirati zaradi nedostopnosti ali okvare naprave, lahko uporabnik ob naročilu prebere delavcu Mlinarja znakovno kodo, izpisano pod črtno kodo na digitalni kartici zvestobe.

Prepaid

Z vplačilom ali porabo vplačanega zneska si uporabnik prisluži točke po stopnji 10 točk za porabljenih 0,13 evra.

Referral koda

  1. Vsakemu obstoječemu uporabniku je dodeljena edinstvena koda, ki jo lahko deli z drugimi osebami, ti pa jo vnesejo ob registraciji v aplikaciji Mlinar.
  2. Po uspešni registraciji in prvem nakupu novega uporabnika oba uporabnika prejmeta dodatne točke.

Druge ugodnosti

Mlinar lahko občasno ponudi bonus akcije ali mehanizme, ki uporabnikom omogočajo pridobivanje dodatnih točk zvestobe na nove in drugačne načine, o čemer bodo uporabniki aplikacije obveščeni preko komunikacijskih kanalov Mlinarja.

Nagrade
  1. Nagrado/ugodnost je mogoče unovčiti le z njeno aktivacijo v aplikaciji Mlinar in registracijo (s skeniranjem ali ročnim vnosom kode) na blagajni. Nagrade/ugodnosti niso na voljo za uporabo prek storitve dostave.
  2. Nagrada/ugodnost se lahko realizira samo v trgovinah Mlinar na območju Republike Slovenije.
  3. Za nagrade/ugodnosti lahko veljajo omejitve glede razpoložljivosti v posameznih trgovinah.
  4. Za nagrade/ugodnosti lahko velja časovna omejitev razpoložljivosti. (Npr. sezonski izdelki ali začasno nedostopni izdelki).
  5. Nagrade/ugodnosti niso prenosljive.
Uporaba točk

Vse nagrade/ugodnosti, ki so na voljo registriranemu uporabniku aplikacije Mlinar, se lahko uporabijo za različne ugodnosti glede na zbrano število točk. Z aktiviranjem nagrade/ugodnosti se bo stanje točk na kartici zvestobe zmanjšalo za znesek točk, ki je naveden na aktivirani nagradi/ugodnosti.

Kako unovčiti nagrado/ugodnost

Nagrado/ugodnost je mogoče unovčiti s skeniranjem črtne kode aktivirane nagrade/ugodnosti v aplikaciji Mlinar. V primeru, da kode ni mogoče skenirati zaradi nedostopnosti ali okvare naprave, lahko ob naročilu preberete delavcu Mlinarja znakovno kodo, izpisano pod črtno kodo na aktivirani nagradi/ugodnosti.

Zbiranje in shranjevanje podatkov

Pri registraciji v aplikaciji Mlinar zbiramo naslednje podatke: e-pošta in kraj. Kot neobvezne podatke lahko uporabnik navede spol in leto rojstva ter referral kodo drugega uporabnika. Če bo uporabnik sodeloval v nagradnih igrah ali nagradnih natečajih prek aplikacije Mlinar, se lahko od uporabnika zahtevajo tudi drugi osebni podatki, kot so ime in priimek, naslov, telefonska številka itd., odvisno od potreb posamezne nagradne igre ali nagradnega natečaja.

Uporaba aplikacije

Pri uporabi aplikacije Mlinar zbiramo podatke o trgovini, v kateri uporabnik kupuje. Poleg tega zbiramo informacije o vsebinah, ki si jih uporabnik ogleda v aplikaciji, kot so aktivirani kuponi, nastavitve za sodelovanje v nagradnih igrah in kupljeni artikli. Te podatke o uporabi zbiramo delno le s soglasjem uporabnika v skladu s predpisi o varstvu podatkov. Oglejte si tudi naše določbe o varstvu podatkov.

E-novice in potisna obvestila

Podatke, ki jih zbiramo, uporabljamo za pošiljanje osebno prilagojene vsebine po e-pošti in v potisnih obvestilih na mobilnem telefonu.

E-novice

Zbiramo tudi podatke o vašem uporabniškem vedenju glede e-novic in druge podatke, ki vam jih pošljemo v obliki potisnih obvestil, jih shranimo in dodelimo, če je mogoče, vam ali vašemu e-poštnemu naslovu ali številki stranke. Pri tem zbiramo čase odpiranja in povezave, ki ste jih odprli, izbrana področja, izdelke, čase, trajanje in pogostost uporabe.

Vračila

Mlinar ima pravico, da v vsakem trenutku izbriše dodeljene točke zvestobe, če so bili izdelki, za katere so bile točke dodeljene, iz kakršnega koli razloga vrnjeni in če je bil vrnjen celoten ali delni znesek kupoprodajne cene. To velja tudi za zamenjavo izdelkov, razen če gre za zamenjavo izdelkov z enako točkovno vrednostjo.

Sumljiva dejavnost

Mlinar ima pravico sprejeti vse ukrepe, za katere meni, da so primerni, vključno z izbrisom ali začasno prekinitvijo uporabniškega računa in zbranih točk, če odkrije kakršno koli sumljivo dejavnost v zvezi z njim, vključno z, vendar ne omejeno na:

  • sodelovanje v nezakonitih dejavnostih ali goljufijah;
  • zagotavljanje ali poskus zagotavljanja napačnih ali zavajajočih podatkov ali lažnega predstavljanja v podružnicah Mlinar; ali
  • kršitev teh pravil (vključno z nezakonito trgovino s pridobljenimi točkami ali nezakonito uporabo materialov in oznak programa zvestobe Mlinar); ali
  • prekomerni zaslužek (z goljufijo ali drugimi sredstvi).
Razno

Točke zvestobe in nagrade/ugodnosti nimajo denarne vrednosti in jih ni mogoče zamenjati za gotovino.

Splošno

Mlinar si pridržuje pravico do prekinitve programa zvestobe Mlinar Loyalty, med drugim zaradi višje sile, drugih izrednih okoliščin ali iz drugih poslovno utemeljenih razlogov in ni dolžan posebej utemeljiti takšne odločitve.

Mlinar obdrži trajno lastništvo nad vsemi materiali in oglaševanjem, povezanimi s programom Mlinar Loyalty.

Sodelovanje v programu zvestobe Mlinar Loyalty pomeni sprejem teh pogojev sodelovanja. Te pogoje sodelovanja ureja pravo Slovenije, v primeru spora med uporabnikom računa in Mlinarjem pa bo za reševanje tega pristojno sodišče v Ljubljani, Slovenija.

Nič v teh pogojih ne bo vplivalo na vaše zakonske pravice potrošnikov.

Svoj račun lahko kadar koli prekličete v aplikaciji tako, da izberete »Brisanje uporabniškega profila«.

Po potrditvi preklica se samodejno izbrišejo vse zbrane ponudbe in točke programa zvestobe Mlinar Loyalty v uporabniškem računu.